Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen Markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.

Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja Esomarin (The World Association of Research Professionals) laatimia tiukkoja eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 10 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Markkinatutkimusaikeet -kyselyn yhteenveto

16.07.2014

Suomen Markkinatutkimusliitto toteutti keväällä 2014 toimialakyselyn, jossa kartoitettiin mm. millaisia uusia tutkimuksia ja menetelmiä on käytetty sekä minkä tyyppisten yritysten kanssa tutkimusyhteistyötä on tehty. Tutkimuksessa mitattiin myös ISO-20252 laatustandardin tunnettuutta ja tärkeyttä tutkimusyrityksen valinnassa.Tutkimukseen kohderyhmänä oli markkinatutkimuksen ostamiseen osallistuvat henkilöt, ja näytteen kooksi muodostui 153 vastaaja.
 
Lyhyen yhteenvedon löydät täältä. Lisätietoja antaa Markkinatutkimusliiton puheenjohtaja Lena Sandell.
28.04.2017Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4
30.03.2017Better, Faster, Cheaper - Markkinatutkimuspäivä 27.4.2017
10.01.2017Innolink vahvistaa liiton jäsenistöä
28.05.2016#LoveData katse tiedon tulevaisuuteen 25.5. materiaalit
11.10.2015Andrew Cannon uudelle kaudelle Efamrossa
05.06.2015liittoon uusi jäsen Kuulas Helsinki
23.04.2015SMTL:n vuoden Markkinatutkimusteko -palkinto Jukka Saarenpäälle
23.04.2015Markkinatutkimuspäivä 23.4.2015 materiaalit
01.01.2015Uusi johtokunta aloitti työnsä
16.07.2014Markkinatutkimusaikeet -kyselyn yhteenveto

Siirry arkistoon »