Markkinatutkimusliitto pähkinänkuoressa

Suomen Markkinatutkimusliitto on markkinatutkimusalan edunvalvoja, jonka jäseninä ovat Suomen johtavat alan yritykset.

Markkinatutkimusliiton jäsenyritykset noudattavat kaikessa toiminnassaan ICC:n (Kansainvälisen Kauppakamarin) ja ESOMARIN (The World Association of Research Professionals) laatimia eettisiä toimintasääntöjä, jotka määrittelevät tutkimustoimintaan liittyvät velvollisuudet ja asiakkaan oikeudet.

Liittoon kuuluu 10 jäsenyritystä. Ne ovat asiansa osaavia ja laatuun sitoutuneita tutkimuskumppaneita, joiden tekemien tutkimusten tuloksiin voit luottaa kaikissa tärkeissä päätöksissäsi.

Uusi johtokunta aloitti työnsä

01.01.2015

Markkinatutkimusliiton johtokuntaan vuodelle 2015 on valittu Pirjo Ekman Inspirans Oy:stä (puheenjohtaja) sekä Antti Suomela Norstatista ja Markku Luodekari TNS Gallupista. Varajäsen on Pekkä Törrönen Add Valuesta.
01.08.2017ESOMAR Code & Guidelines 2016
28.04.2017Markkinatutkimuspäivän esitykset 27.4
30.03.2017Better, Faster, Cheaper - Markkinatutkimuspäivä 27.4.2017
10.01.2017Innolink vahvistaa liiton jäsenistöä
28.05.2016#LoveData katse tiedon tulevaisuuteen 25.5. materiaalit
11.10.2015Andrew Cannon uudelle kaudelle Efamrossa
05.06.2015liittoon uusi jäsen Kuulas Helsinki
23.04.2015SMTL:n vuoden Markkinatutkimusteko -palkinto Jukka Saarenpäälle
23.04.2015Markkinatutkimuspäivä 23.4.2015 materiaalit
01.01.2015Uusi johtokunta aloitti työnsä

Siirry arkistoon »